دکتر ملک محمد نجفی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

زمان سنجی عاملی اساسی در مدیریت فرهنگی محسوب می شود

دکتر ملک محمد نجفی در گفت وگو با جام جم آنلاین:

تدوین دقیق استراتژی ها پیش شرط مدیریت فرهنگی صحیح است 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: تدوین صحیح استراتژی های منابع انسانی، شرط اصلی موفقیت یک سازمان در رسیدن به اهداف خود محسوب می شود. 
کد خبر: ۱۴۲۰۲۲۰

دکتر ملک محمد نجفی در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: تدوین استراتژی در عرصه مدیریت منابع انسانی، مسیر، چشم انداز و اهداف یک مجموعه را پوشش می دهد. اگر استراتژی ها سطحی یا اشتباه تدوین شوند، سازمان در رسیدن به آن اهداف و چشم انداز دچار مشکل می شود. بسیاری از سازمانهایی که در رسیدن به اهداف خود دچار مشکل شده اند، دلیل این مسئله را خطا در تدوین استراتژی ها دانسته اند. این قاعده در حوزه مدیریت فرهنگی نیز صادق است. در عرصه مدیریت فرهنگی، ترسیم استراتژی ها و راهبردها حساسیت بیشتری دارد زیرا فرهنگ به صورت ماهوی، از ظرافت و پیچیدگی برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود:سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوران جدید، تمرکز زیادی بر روی بازتعریف بسیاری از روشها و حتی خلق استراتژی های نوین، متناسب با اهداف برون مرزی این سازمان نموده و مدیریت منابع انسانی خود را نیز متناظر با همین مولفه ها صورت می دهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها